Atraktivita především


Jak si to dokážeme? Čtěte dále a uvidíte. A na otázky odpovídejte pravdivě. Klidně se nad odpověďmi i zamyslete.

Tak si představte sám sebe v obchodě. Jdete si koupit něco naprosto obyčejného. Třeba čokoládu. Nu a tato nyní leží před vámi. Není sama. Je jich tam více druhů, ale těch si všímat nebudeme. Máme před očima jen ten jeden. Víme, že je to výrobek jedné firmy a obsah čokolády je naprosto totožný. Ničím se tedy ty dvě neodlišují. A ano, samozřejmě mají i stejnou cenu.

atraktivní balení čokolády

Jenže ten jeden obal je takový podivný, sice barevný, ale vypadá jak umatlaný a ani písmo nevypadá dobře. Celý obal prostě působí zastarale a není to zrovna pastva pro oči. Zato ta druhá čokoláda má obal jásavých barev, které přímo křičí do světa „KUP SI MNE!“ Písmo vypadá jako prostorové a je tam třeba obrázek rozesmátého dítěte. Nu a nyní přichází ta kontrolní otázka na kterou si sami upřímně odpovězte. Kterou si vyberete? Já se domnívám, že není třeba vůbec nějakého přemýšlení a odpověď je naprosto jasná. Každý logicky sáhne po hezkém obalu. Třeba i kdyby to byl jako dárek, jistě se bude více líbit.

atraktivní balení čokolády

A co tím chtěl básník říci? Že obal jednoznačně prodává a nemusí jít zrovna o čokoládu. A ten obal udělá grafik. Tedy, ne že by jej sám vytiskl a sám do něj balil zboží, abychom již onu čokoládu opustili. To ne, grafik jen navrhne celkový vzhled. Tyto návrhy se pak předloží klientovi a on si vybere který se mu líbí nejvíce. Samozřejmě, že si může říci o případné úpravy, třeba větší písmo, jeho jiný druh, místo dítěte slečnu, a tak a tak dále. Studio grafika Ostrava má takových zaměstnanců bezpočet, a proto je také tím nejvyhledávanějším grafickým studiem v naší vlasti. Ti největší klienti chodí jedině sem, protože moc dobře vědí, že právě zde a nikde jinde dostanou za své peníze to nejlepší co může vůbec existovat.